Produkt : EX10012541
|Model : RCAT-120/50-WT
Koszmar Zamówiony przeze mnie stół roboczy ze stali nierdzewnej (dotarł na czas, opłacony z góry) był całkowicie wgnieciony i porysowany, opakowanie transportowe to żart jak na stół za 600 euro. Oczywiście zgłosiliśmy to natychmiast i od razu otrzymaliśmy odpowiedź, ale... potem zaczął się koszmar: - Przesyłka przychodziła tam i z powrotem przez trzy tygodnie, około 20 e-maili - Trzej różni „pracownicy" byli w pracy - niezliczona ilość telefonów od nas wszystkie możliwe urzędy pocztowe i firmy spedycyjne (często wstrzymane), z których zawsze byliśmy informowani e-mailem o rzekomym odbiorze z datą i numerami przetwarzania - wzięliśmy trzy dni robocze wolne na odbiór, który nigdy nie nastąpił - skończony paczka ze stołem (nie do końca małym) musiała zostać dostarczona na stojąco w naszym salonie - dopiero w ostatnim mailu otrzymaliśmy krótkie przeprosiny za niedogodności. Stół został ostatecznie odebrany po trzech tygodniach i otrzymaliśmy zwrot pieniędzy tydzień później. Jestem strasznie rozczarowany tym, czego doświadczyliśmy z Expondo, przede wszystkim produktem, a jeszcze bardziej obsługą klienta. Smutne przeżycie i nigdy więcej! Giulio
BLACK FRIDAY SKOŃCZY SIĘ ZA
Na podstawie 3 opinii
Brak opinii.
Koszmar Zamówiony przeze mnie stół roboczy ze stali nierdzewnej (dotarł na czas, opłacony z góry) był całkowicie wgnieciony i porysowany, opakowanie transportowe to żart jak na stół za 600 euro. Oczywiście zgłosiliśmy to natychmiast i od razu otrzymaliśmy odpowiedź, ale... potem zaczął się koszmar: - Przesyłka przychodziła tam i z powrotem przez trzy tygodnie, około 20 e-maili - Trzej różni „pracownicy" byli w pracy - niezliczona ilość telefonów od nas wszystkie możliwe urzędy pocztowe i firmy spedycyjne (często wstrzymane), z których zawsze byliśmy informowani e-mailem o rzekomym odbiorze z datą i numerami przetwarzania - wzięliśmy trzy dni robocze wolne na odbiór, który nigdy nie nastąpił - skończony paczka ze stołem (nie do końca małym) musiała zostać dostarczona na stojąco w naszym salonie - dopiero w ostatnim mailu otrzymaliśmy krótkie przeprosiny za niedogodności. Stół został ostatecznie odebrany po trzech tygodniach i otrzymaliśmy zwrot pieniędzy tydzień później. Jestem strasznie rozczarowany tym, czego doświadczyliśmy z Expondo, przede wszystkim produktem, a jeszcze bardziej obsługą klienta. Smutne przeżycie i nigdy więcej! Giulio
Odpowiedź od
Bardzo rozczarowany produktem: rysuje się bardzo szybko. Niezbyt wytrzymały. Instrukcja montażu bez jasnych wyjaśnień. Plastik ochronny trudny do usunięcia, pozostaje klej, który pozostawia duże ślady. Unikanie rozpuszczalników jest gorsze!