+48 68 888 10 08
Pon. - Pt. 08:00 - 14:00
Liczba opinii: (7)

Produkt : EX10061257

|

Model : MSW-SPS-14

Ściągacz do tulei - BMW - zestaw

Wyprzedaż
209,00 zł 229,00 zł
Oferta limitowana Cena zawiera 23% VAT.

Najniższa cena w zł z 30 dni przed obniżką: 229,00 zł

Szt.
Rabat
Za produkt
3+
5%
198,55 zł
5+
10%
188,10 zł
10+
15%
177,65 zł
Ostatnie sztuki
DARMOWA DOSTAWA ok. poniedziałek, 24 lutego
Gwarancja najniższej ceny
MSW
Kluczowe informacje
  • Trwałość – stal z antykorozyjną powłoką
  • Dopasowanie – do aut BMW z silnikami E36/46, E38/39, E60/61, E31, E90/91 i mechanizmem różnicowym tylnej osi
  • Profesjonalizm – produkt przeznaczony do warsztatów i serwisów motoryzacyjnych
  • Bezpieczeństwo – właściwe narzędzie do montażu/demontażu tulei i łożysk tylnej osi
  • Wygoda – plastikowa walizka
Szczegóły dostawy
Zwroty i gwarancja

ManoMano Customer 3 lata temu

Bardzo dobry, bardzo wytrzymały produkt

Dane techniczne

Ściągacz do tulei - BMW - zestaw Ściągacz do sworzni kulistych - zestaw Ściągacz do łożysk piasty przedniej - zestaw Separator do piast - uniwersalny Ściągacz łożysk piasty przedniej - zestaw Ściągacz sworzni kulistych VW-T4
209,00 zł
Ściągacz do tulei - BMW - zestaw
Obecnie oglądany
179,00 zł
Ściągacz do sworzni kulistych - zestaw
339,00 zł
Ściągacz do łożysk piasty przedniej - zestaw
85,00 zł
Separator do piast - uniwersalny
329,00 zł
Ściągacz łożysk piasty przedniej - zestaw
339,00 zł
Ściągacz sworzni kulistych VW-T4
Wymiary (DxSxW)
42 x 29 x 8 cm
36 x 26 x 8 cm
36.5 x 34.5 x 10.5 cm
21.5 x 12 x 5 cm
47 x 41 x 10 cm
37 x 34 x 10.5 cm
Etui w zestawie
Tak
Tak
-
-
-
Tak
Waga
6.65 kg
7.05 kg
10.25 kg
0.9 kg
12.5 kg
4.7 kg
Waga wysyłki
7 kg
7.3 kg
10.75 kg
1 kg
13.3 kg
5.2 kg
Wrzeciono [mm]
-
-
-
-
-
24
Porównaj więcej atrybutów

Zakres dostawy

  • Ściągacz do tulei - BMW
  • Walizka
  • Instrukcja obsługi

Opis produktu

Ściągacz do tulei - BMW - zestaw

Ściągacz do tulei BMW to zestaw, który zawiera narzędzia do bezpiecznego demontażu i ponownego montażu całej gamy tulei oraz łożysk tylnych wielu modeli BMW. Pasuje do silników E36/46, E38/39, E60/61, E31, E90/91.

Zestaw ściągaczy do tulei – zastosowanie

Demontaż i montaż przegubów kulowych przy wsporniku tylnego koła w:   
  • Seria 5: E39, E60, E61 i E70 (X5) 
  • Seria 6: E63 i E64 
  • Seria 7: E38, E65, E66 i E67 
  • Seria 8: E31
Demontaż i montaż przegubów kulowych i łożysk gumowych na podłużnych ramionach w:
  • Seria 3: E36, E46 i E83
  • Seria 5: E39, E60, E61 i E70 (X5)
  • Seria 6: E63 i E64
  • Seria 7: E38, E65, E66 i E67
  • Seria 8: E31
  • Z4: E85 i E86
Demontaż i montaż łożysk gumowych mechanizmu różnicowego tylnej osi w:
  • Seria 3: E36, E46 i E83
  • Seria 8: E31
  • Z4: E85 i E86 
Demontaż i montaż łożysk gumowych mechanizmu różnicowego tylnej osi w:
  • Seria 1: E81 i E87
  • Seria 3: E36, E46, E83, E90, E91, E92 i E93
  • Seria 5: E60 i E61
  • Seria 6: E63 i E64
  • Seria 7: E38, E65, E66 i E67
  • Seria 8: E31
  • Z4: E85 i E86
  • MINI Cooper S: R53 
Narzędzia wykonano ze stali pokrytej antykorozyjną powłoką. Całość znajduje się w wygodnej walizce.

Oceny i opinie

3.2

Na podstawie 7 opinii

Sortuj według :

3 lata temu Opublikowano na ManoMano France

Bardzo dobry, bardzo wytrzymały produkt

Wyświetl oryginalną opinię

9 miesięcy temu Opublikowano na Expondo Sweden

Tuleje narzędziowe BMW

Produkt sprawia niezmiennie dobre wrażenie.

Wyświetl oryginalną opinię

2 lata temu Opublikowano na ManoMano France

Praktyczny i całkiem solidny, jeśli będziesz ostrożny

Wyświetl oryginalną opinię

2 miesiące temu Opublikowano na Expondo Denmark

Zestaw pras do tulei

Zestaw prasowy dobrej jakości do BMW.

Wyświetl oryginalną opinię

w zeszłym roku Opublikowano na Expondo France

Ściągacz przegubów kulowych BMW

Witam, właśnie użyłem ściągacza do przegubów kulowych BMW, udało mi się jeszcze usunąć ciche klocki z obu stron, jeden dobrze się chwycił, jakość jest średnia, bo drążek gwintowany jest skręcony, dlatego daję mu trzy gwiazdki

Wyświetl oryginalną opinię

3 miesiące temu Opublikowano na Expondo Sweden

Niska jakość materiału

Gwinty zostały zerwane na pręcie gwintowanym. Nie jest to przyjemne, gdy samochód jest w kawałkach i na podstawkach. Trzeba było przyspawać nakrętkę do pręta gwintowanego.

Wyświetl oryginalną opinię

w zeszłym roku Opublikowano na Expondo Slovakia

Bardzo źle

Pręt gwintowany nie jest hartowany, a podczas wyciągania cichych bloków narzędziem ręcznym urwał się gwint, wiele elementów nie pasuje. Testowane na tylnej osi BMW E90, a także na F31

Wyświetl oryginalną opinię
WYBÓR EKSPERTÓW
17 LAT DOŚWIADCZENIA...
w napędzaniu profesjonalistów
3 MILIONY...
zadowolonych i usatysfakcjonowanych profesjonalnych klientów