Krótki biznesplan salonu kosmetycznego – przykład

Udostępnij

Jak zachęcić inwestorów do wsparcia Twojej firmy, bez zrażania ich ogromną ilości informacji? Pokaż im skrócony biznesplan salonu kosmetycznego! Jest to bardziej przystępna wersja obszernego dokumentu, z którą przekonasz do siebie przyszłych partnerów! Sprawdź, jak ją napisać!

Udostępnij

Jak zachęcić inwestorów do wsparcia Twojej firmy, bez zrażania ich ogromną ilości informacji? Pokaż im skrócony biznesplan salonu kosmetycznego! Jest to bardziej przystępna wersja obszernego dokumentu, z którą przekonasz do siebie przyszłych partnerów! Sprawdź, jak ją napisać!

Problem

Wzrost świadomości na temat pielęgnacji ciała oraz znaczenia relaksu sprawia, że coraz więcej kobiet i mężczyzn szuka salonu kosmetycznego, który oferuje kompleksowe zabiegi na całe ciało. Ponadto cały czas można zauważyć duże zainteresowanie usługami poprawiającymi wygląd w formie np. stylizacji fryzur czy makijażu okolicznościowego. Obecnie żaden salon piękności czy gabinet SPA nie ma tak szerokiej oferty.

Rozwiązanie

Salon kosmetyczny Beauty Oasis Salon wychodzi z propozycją dla wszystkich osób szukających zarówno sposobu na odprężenie się, jak i zadbanie o swój wygląd. Nasza ofert będzie się składać z szerokiej gamy zabiegów pielęgnacyjnych na twarz i ciało, manicure i pedicure, usług fryzjerskich, makijaży okolicznościowych, zabiegów SPA i masaży oraz depilacji. Nasi wyszkoleni pracownicy będą podchodzić do każdego klienta indywidualnie i doradzą, które zabiegi i kosmetyki dadzą najlepsze efekty.

Analiza rynku

Naszymi głównymi klientami będą kobiety w wieku 25-55 lat, ceniące sobie profesjonalną pielęgnację, mężczyźni w wieku 30-55 lat, dbający o swój wygląd i szukający relaksu oraz osoby przygotowujące się do ważnych wydarzeń, takich jak śluby, przyjęcia, itp. Chcemy skupić się na odbiorcach szukających relaksu i odstresowania oraz chcących poprawić wygląd skóry i włosów.

Konkurencja

Przewagi konkurencyjne

Obecnie na rynku działają salony kosmetyczne oferujące podobne zakresy usług. Są to zarówno lokalnie działające firmy (Bellezza, Perła), jak i oddziały dużych sieci z rozbudowaną bazą klientów (Yasumi). Planujemy wyróżnić się w następujący sposób:

Analiza SWOT

Wskaźniki sukcesu

Jak napisać biznesplan salonu kosmetycznego?

Dobrze napisany biznesplan salonu kosmetycznego potrafi wiele wnieść, zarówno na początku, jak i w trakcie prowadzenia…

Czytaj więcej

Biznesplan salonu kosmetycznego – przykład

Z przykładowym biznesplanem salonu kosmetycznego stworzenie własnej wersji dokumentu przyjdzie Ci z łatwością. Z naszego poradnika…

Czytaj więcej

Jaki fotel fryzjerski wybrać? Poradnik Expondo

Fotel fryzjerski to jeden z najważniejszych sprzętów w salonie. Model o odpowiednich parametrach zapewni komfort klientom…

Czytaj więcej

Jakie fotele kosmetyczne wybrać? Poradnik

Szukając wyposażenia do salonu kosmetycznego, nie możesz zapomnieć o jednym z podstawowych elementów, czyli fotelu kosmetycznym. Dzięki niemu zapewnisz swoim…

Czytaj więcej

Plan finansowy

Czy ten artykuł był pomocny? Tak Nie

Najnowsze posty

Jak wyposażyć salon stylizacji paznokci? Meble, sprzęt, akcesoria

Marzysz o własnym salonie stylizacji paznokci, który zachwyci klientów od pierwszej wizyty? Odpowiednie wyposażenie to podstawa…

Czytaj więcej

Jak wybrać idealne krzesło dla kosmetyczki? Sprawdź nasze typy!

Wybór właściwego krzesła dla kosmetyczki to nie tylko kwestia estetyki, ale przede wszystkim zdrowia i komfortu…

Czytaj więcej

Do czego służy i jak działa autoklaw?

Autoklaw to urządzenie niezbędne w miejscach, gdzie wymagana jest pełna sterylność narzędzi i materiałów – od…

Czytaj więcej

Higiena i dezynfekcja w salonie fryzjerskim – o co musisz zadbać?

Prowadzenie salonu fryzjerskiego wiąże się z wieloma obowiązkami, a jednym z najważniejszych jest utrzymanie właściwej czystości.…

Czytaj więcej