Krótki biznesplan lodziarni – przykład

Udostępnij

Skrócona wersja biznesplanu lodziarni to świetny pomysł na zawarcie najważniejszych informacji o Twojej działalności w bardziej przystępnej formie. Jeśli planujesz przekonać do siebie inwestorów lub potencjalnych partnerów, to z tym dokumentem ułatwisz sobie zadanie. Sprawdź, co powinno znaleźć się w krótkim biznesplanie lodziarni.

Udostępnij

Skrócona wersja biznesplanu lodziarni to świetny pomysł na zawarcie najważniejszych informacji o Twojej działalności w bardziej przystępnej formie. Jeśli planujesz przekonać do siebie inwestorów lub potencjalnych partnerów, to z tym dokumentem ułatwisz sobie zadanie. Sprawdź, co powinno znaleźć się w krótkim biznesplanie lodziarni.

Problem

Rosnące zapotrzebowanie na nowe smaki lodów rzemieślniczych oraz deserów lodowych, sprawiają, że klienci branży gastronomicznej coraz częściej szukają nowych lodziarni. Można również zauważyć nowe trendy w formie opcji dla wegan, które nadal są nowością na rynku lodziarskim. W efekcie klienci napotykają trudności ze znalezieniem oferty dostosowanej do ich potrzeb.

Rozwiązanie

W Lodowym Raju planujemy zaspokoić oczekiwania konsumentów na nowe i niespotykane smaki lodów rzemieślniczych. Nasza oferta będzie również zawierała propozycje dla osób na diecie wegańskiej. Planujemy budować markę w oparciu o wysokiej jakości wyroby, które będziemy promować w różnych kanałach przekazu, głównie przez media społecznościowe.

Analiza rynku

Odbiorcami oferty lodziarni Lodowy Raj będą przede wszystkim rodziny z dziećmi, młodzież oraz turyści odwiedzający Warszawę. Lokal będzie znajdować się w pobliżu rynku Starego Miasta, co zagwarantuje stały napływ osób szukających orzeźwiających deserów. Produkty będą w większości wytwarzane z naturalnych składników dostarczanych przez lokalnych dostawców. Naszym priorytetem będzie zapewnienie smacznych i unikalnych lodów rzemieślniczych w przystępnej cenie.

Konkurencja

Przewagi konkurencyjne

Na lokalnym rynku działają już lodziarnie z wieloletnim stażem. Są to zarówno pojedyncze lokale, jak i sieci o ogólnokrajowym zasięgu. Planujemy wyróżnić się na ich tle wyjątkowymi smakami oraz naturalnymi składnikami, z których wyprodukujemy nasze lody oraz desery. Przyłożymy również ogromną uwagę, aby obsługa klienta była jak najbardziej przyjazna w celu zachęcenia odbiorców do powrotu.

Analiza SWOT

Wskaźniki sukcesu

Jak napisać biznesplan lodziarni?

Własna lodziarnia to doskonały pomysł na biznes, bo przecież kto nie lubi lodów? Aby jednak zacząć…

Czytaj więcej

Biznesplan lodziarni – przykład

Planujesz otworzyć własną lodziarnię? To świetnie! Przyda Ci się jednak dobry biznesplan, jeśli chcesz osiągnąć prawdziwy…

Czytaj więcej

Jak wyliczyć koszt produkcji lodów? Zwiększ zyski lodziarni!

Lody to nie tylko letni przysmak, ale również poważny biznes. Z każdym rokiem popyt na lody…

Czytaj więcej

Jak działa maszyna do robienia lodów – poradnik

Trudno sobie wyobrazić lato bez zimnych lodów, które przynoszą ulgę w gorące dni i zaspokajają ochotę…

Czytaj więcej

Plan finansowy

Czy ten artykuł był pomocny? Tak Nie

Najnowsze posty

Mini pączki serowe – szybki deser z serkiem homogenizowanym

Mini pączki serowe z serkiem homogenizowanym to przepis, który zachwyca prostotą i smakiem. Delikatne, puszyste i…

Czytaj więcej

Jak wyczyścić zmywarkę i przedłużyć jej żywotność?

Czy Twoja zmywarka nie działa tak skutecznie jak kiedyś? A może zauważyłeś nieprzyjemny zapach lub osady…

Czytaj więcej

Zamrażarka szokowa – niezbędnik w gastronomii

Zamrażarka szokowa to urządzenie, które zrewolucjonizuje sposób przechowywania i przygotowywanie żywności w Twojej restauracji. Dzięki niej…

Czytaj więcej

Jak mrozić grzyby, aby zachować ich smak i aromat?

Mrożenie grzybów jest jednym z najlepszych sposobów, aby cieszyć się ich smakiem i aromatem poza sezonem.…

Czytaj więcej